Անգարի բաղադրիչները և կառուցուման գործընթացը բավականին հետաքրքիր է։ Ոչ միայն անգարներ այլև բոլոր տեսակի շինարարական կոնստրուկցիաներ կառուցելը դժվար, սակայն հետաքրքիր գործընթաց է: Անգարները լայն կիրառվում են ավիացիոն ոլորտում։ Հսկայական թվով արդյունաբերություններ նախընտրում են անգարային կառուցվածքների օգտագործումը: Մինչ անգարային կոնստրուկցիա պատրաստմանն անցնելը պետք է հետազոտություն կատարել ֆինանսական վիճակի, օգտագործվող տարբեր տեխնոլոգիաների մասին, որպեսզի պարզեք արդյոք ձեր պլանավորածը իրագործելի է թե ոչ։
Նախ պետք է որոշեք հնարավոր ամենամեծ ինքնաթիռի չափը, որի համար նախատեսում եք կառուցել անգարը: Սա կապահովի, որ ձեր ինքնաթիռները հեշտությամբ շարժվեն և դուրս գան անգարից: Այս չափումները ստանալուց հետո դուք կարող եք ձեռք ձեռքի տված աշխատել ձեր պոտենցիալ մատակարարի հետ, գտնել ճիշտ նյութը ձեր անգարը կառուցելու համար: Հատակի տարածքը և բարձրությունը նույնպես կարևոր նկատառումներ են, որոնք պետք է հաշվի առնել ձեր շարժական ինքնաթիռի անգարը կառուցելիս:
Եթե դուք չեք կարող որոշել ձեր անձնական դիզայնը, կարող եք դիմել մասնագետի այն պատրաստելու համար: Ձեր անգարի կառուցվածքը մեծ ազդեցություն ունի հատակի վրա:
Պողպատե կոնստրուկցիաները շարժական կախիչների համար լավագույն ընտրությունն են, քանի որ դրանք ծախսարդյունավետ են, ինչը չեն կարող ասել երկաթից կոնստրուկցիաներ կիառելու մասին: Նրանք պահանջում են նվազագույն սպասարկում և ապահովում են արդյունավետ պաշտպանություն բնական աղետներից և շրջակա միջավայրի վտանգներից: Դյուրակիր ինքնաթիռի կախիչը կարող է պաշտպանել ձեր ինքնաթիռը արտաքին վնասներից։ Դուք կարող եք ձեր անգարում կառուցել լրացուցիչ կառույցներ, ինչպիսիք են գրասենյակային տարածքը, խանութները կամ բնակելի տարածքները: Այնուամենայնիվ, նախքան նման դիզայն փորձելը, կարևոր է, որ ուսումնասիրել հնարավոր նախագծերը:
Նախապատվությունը անգարներին տալը կօգնի ձեզ խուսափել հետագա բարդություններից։ Անգարներն ունեն մի շարք առավելություններ, օրինակ դրանք բավականին հուսալի են երկրաշարժերի և մի շարք այլ աղետների դեպքում, հեշտ են մոնտաժվում։
Մետաղական անգարները բավականին թեթև են, որն էլ հնարավորություն է տալիս դրանց տեղափոխել ավելի հեշտորեն։ Անգարները բավականին դիմացկուն են ու երկարակյաց, որն էլ դրան ավելի պետքական է դարձնում։
Անգարների կառուցման համար օգտագործվում են մի շարք տեխնոլոգիաներ, որոնցից բավականին հայտնի է Sin տեխնոլոգիան։
Sin տեխնոլոգիան
Եվրոպական Sin տեխնոլոգիան անգարների կառուցման համար փորձված տարբերակ է։ Առաջին հերթին այդ տեխնոլոգիայի շնորհիվ անգարների պատրաստումը դառնում է ավելի մատչելի։ Մատչելի գներով պատրաստվող անգարները նաև վստահելի են և երկարակյաց։
Sin հեծանների շնորհիվ կարելի է ծածկել մեծ տարածքներ, որն էլ հնարավորություն է տալիս տարբեր տեսակի օդանավարի տեղավորումը այդ տարածքում։
Այս ամենը վերաբերվում է ոչ միայն ավիացիոն ոլորտին, այլև շինարարական, Sin տեխնոլոգիայի շնորհիվ հնարավոր է դառնում կառուցել բազմահարկ մետաղական շենքեր։
Անգարների կառուցման ծախսերը
Լինի դա անգարների թե ֆասադային կոնստրուկցիաներ կառուցել, բոլորը ուշադրություն են դարձնում ծախսին, քանի որ գներն են երբեմն սահմանում կոնստրուկցիայի չափը, որակը ու ծավալը։ Անգարի կառուցման ծախսերը կարող են տարբեր լինել՝ կախված ձեր ընտրած մեթոդներից և ձեր նախագծի հատուկ կարիքներից: Հանրային միջոցներով ֆինանսավորվող օդանավակայանները ավելի պարզ և ոչ ծախսատար անգարների կառուցումն են խրախուսում, մինչդեռ համաշխարհային և մասնավոր ձեռնարկությունները կարող են ցանկանալ մի քանի շքեղություն այն անգարում, որտեղ գտնվում են իրենց կորպորատիվ ինքնաթիռները: Ռազմական պլանավորողները նպատակն այլ է, ի հավելումն ծրագրի ծախսերի, նրանք ուշադիր հետևում են անվտանգության կարիքներին:
Անգարի նախագծումն ու կառուցումը կախված է ձեր կարիքներից, ձեր գտնվելու վայրից և ներսում պահվող ինքնաթիռների տեսակներից: Փոքր ֆիքսված օպերատորի օդանավակայանը կարող է բավարարված լինել նախնական նախնական դիզայնով, մինչդեռ խոշոր մետրոպոլիայի օդանավակայանը կարող է կորպորատիվ հաճախորդների համար ավելի բարդ տեղադրման կարիք ունենալ:
Անգարի կառուցման ծախսերը կարող են զգալի լինել՝ անկախ ձեզ անհրաժեշտ անգարի տեսակից: Մինչ անգարների կառուցում սկսելը, պետք է պլանավորել, և ոչ միայն կառույցը այլև ֆինանսները։ Պետք է հաշվի առնել նաև անկանխատեսելի ու անսպասելի ծախսերը նույնպես։